loading...
کتابخانه مجازی دنیای کتاب
آخرین ارسال های انجمن
فاطمه وحیدی فر بازدید : 6159 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (4)

 

کتاب الکترونیک TOEFL Essential Words با ترجمه کامل

 

 

 

کتاب تافل برای داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دکتری و داوطلبان آزمون TOEFL و IELTS و MCHE توصیه می شود.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

دانلود کتاب الکترونیک تافل - خلاصه و ترجمه

دانلود کتاب الکترونیک تافل - متن کامل

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خشم در تاریخ 1393/01/19 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

دروغگو ترجمه نداشت !!!!!!!!


این نظر توسط http://funysite.ir در تاریخ 1392/10/27 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز. سایتتو دیدم . عالی بود
من میخوام یه مدیر برای انجمن سایتم پیدا کنم. که امکانات زیادی هم براش در نظر گرفتم. مثل: 50% درامد سایت در ماه، تبادل لینک و بنر یک طرفه . تازه سایتم هم بازدیدش خوبه.
این روزا همچین پیشنهادایی داده نمیشه، از دستش نده.
سری به این لینک بزن ضرری نداره.
http://funysite.ir/post/3315
اگه خواستی بهم خبر بده تا همکاری کنیم.
شکلک

این نظر توسط مجید در تاریخ 1392/08/04 و 8:52 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من این کتابو میخواستم ولی وقتی دانلود میکنم کلمات ترجمش به صورت خط چینی و در برهمه چیکار کنمشکلک

این نظر توسط پیام سالمی در تاریخ 1348/10/11 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
من کتاب الکترونیک تافل را از سایت شما دانلود کردم
وقتی که می خواهم برنامه را باز کنم رمز می خواهد
این رمز چیست
تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام مدیر سایت ورود شما را خوش آمد میگوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب وب سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1295
  • کل نظرات : 276
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17566
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 310
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6,863
  • بازدید سال : 45,059
  • بازدید کلی : 4,214,864
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ